چیدمان, مقالات

چیدمان اتاق نوزاد

چیدمان اتاق نوزاد، معمولاً قبل از تولد نوزاد صورت می گیردو ممکن است تقریباً بارها تغییرات و طرح های متفاوتی را تجربه کند تا به طراحی ایده آل برای نوزاد شما بدل شود. در چیدمان اتاق نوزاد نباید زیبایی ها را تنها از دید خود نگاه کنید. ممکن است برخی از طراحی های شیک اتاق، آنقدر ها هم که به نظر می رسد برای نوزاد شما دوست داشتنی و زیبا نباشد.

یکی از نکات منفی در برخی از طراحی ها، استفاده از چراغ هایی با نور آزاردهنده در مجاورت یا بالای تخت نوزاد است. با اینکه این چراغ ها زیبایی بسیار ایده آلی به اتاق نوزاد می دهد، در صورت عدم استفاده درست و به جا از آن تا حد زیادی برای نوزاد آزاردهنده است و یا ممکن است با برخورد پرتوهای نور با چشمان نوزاد، برای وی مشکلات فراوانی به وجود بیاورد.

استفاده از برخی لوازم تزئینی که مواد شیمیایی در آنها به کار رفته است، از دیگر مواردی است که می تواند با پراکنده ساختن بوی نامطبوع و حتی گازهای سمی در شرایط خاص برای نوزاد ناخوشایند و یا حتی خطرناک باشد.

در سوی مقابل استفاده از دکوراسیون اتاق نوزاد رنگی و نیز ایجاد طرح های شاد بر روی دیوار اتاق نوزاد می تواند خلاقیت را در ذهن نوزاد از همان بدو تولد شکوفا کند.

فراموش نکنید خلاقیت در پس تغییر و تنوع به وجود می آید.

پست های مرتبط

2 دیدگاه در “چیدمان اتاق نوزاد

    1. mojtaba sha گفت:

      خواهش می کنم امیدوارم مطالب مفید بوده باشه براتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *